مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-30سياسي

خانواده کارکنان پایگاه هوایی نقش مهمی در کنترل امنیت کشور دارند


فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: خانواده کارکنان پایگاه هوایی نقش مهمی در کنترل امنیت کشور دارند.

- ، سرتیپ دوم خلبان امیر محسن حیدریان ظهر شنبه در نشست مشترک با نرگس منتظری سرپرست امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان که با حضور جمعی از خانواده های پرسنل پایگاه نهم شکاری برگزار شد، با بیان اینکه اشتغالزایی بانوان این مجموعه علاوه بر کمک به معیشت خانواده تاثیر مهمی در ایجاد نشاط و سرگرمی خانواده ها دارد تصریح کرد: کارکنان نباید دغدغه خانواده هایشان در منزل داشته باشند بنابر این فراهم نمودن زمینه اشتغال آنان با توجه به دوری از بستگانشان می تواند در تحقق این مهم تاثیر گذار باشد.

وی افزود: قطعا رفع دغدغه خانواده ها باعث ایجاد امنیت و آسودگی خیال نیروهای این پایگاه در حفظ امنیت خواهد بود و نقش آنان در امنیت کشور غیر قابل انکار است.

امیر حیدریان با بیان اینکه دیوار بین شهرک مسکونی پایگاه و مردم شهر بندرعباس تنها یک قراردادی امنیتی است تصریح کرد: وقتی که شعار می دهیم ارتش در کنار مردم است پس بین مردم و ارتش نباید فاصله وجود داشته باشد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندر عباس اضافه کرد: مردم شهر بندرعباس می توانند از ظرفیت های موجود و بسیار خوبی که در این مجموعه وجود دارد استفاده کنند و در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده کارکنان پایگاه هوایی نقش مهمی در کنترل امنیت کشور دارند

خانواده کارکنان پایگاه هوایی نقش مهمی در کنترل امنیت کشور دارند