مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-30سياسي

مرحوم «طالب زاده» نقش بسزایی در افشای هویت نظام سلطه داشت


افشای هویت و عملکرد نظام سلطه و صهیونیسم در تولیدات و اقدامات مرحوم طالب زاده نقش بسزایی در آگاهی بخشی به افکار عمومی ایفا کرده است.

- ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت نادر طالب زاده، مجری و برنامه ساز با سابقه رسانه را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: درگذشت جانسوز هنرمند متعهد، فرهیخته و انقلابی مرحوم حاج نادر طالب زاده از برجستگان عرصه هنر و رسانه انقلاب اسلامی موجب تأثر و تالم گردید.

مجاهدت های خستگی ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت و عملکرد نظام سلطه و صهیونیسم با اقدامات و تولیدات رسانه ای هوشمندانه و فاخر در قامت مستندساز، تهیه کننده و کارشناس مجری رسانه ملی نقش بسزایی در آگاهی بخشی به افکار عمومی و مخاطبان جامعه هدف ایفا کرده است که برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.

این ضایعه ای جبران ناشدنی را به ملت عظیم الشان ایران به ویژه خانواده معظم ایشان و مجاهدان مخلص و فداکار جبهه فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای عموم مصیبت دیدگان، علاقمندان و همکاران وی صبر و اجر و پاداش صابرین طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم «طالب زاده» نقش بسزایی در افشای هویت نظام سلطه داشت

مرحوم «طالب زاده» نقش بسزایی در افشای هویت نظام سلطه داشت