مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-04-30اقتصادي

احداث بوستان محلی در محله جمکران/منطقه 5 قم مستعد احداث مسکن است


مدیر منطقه پنج شهرداری قم از آغاز تملک برای احداث بوستانی در محله جمکران در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین العابدین قراچورلوی با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف وضعیت منطقه جمکران و لزوم توسعه خدمات شهری در این منطقه اظهار داشت: شهرداری در سال های گذشته علیرغم عدم وجود این منطقه در بافت شهری خدماتی که در توان بوده را انجام داده است.

وی از احداث بوستان در بافت این منطقه خبر داد و افزود: در حال تملک لازم برای بوستان سازی هستیم، اما برای تغییر چهره این منطقه شهری باوجود مسجد مقدس جمکران و حضور میلیون ها زائر، نیاز به اعتباری فراتر از بودجه منطقه ای داریم تا محله ای با 20 هزار نفر جمعیت ساماندهی شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم، مراجعه مردم این منطقه به شهرداری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم شهرداری را متولی شهر می دانند و درخواست ها و مطالبات خود را به شهرداری میاوردند، درحالی که از محدوده اختیارات شهرداری خارج بوده ولی در محلات دیگر در حال کار هستیم که امیدواریم با تعیین تکلیف این منطقه، چهره اطراف مسجد مقدس جمکران تغییر کند.

وی امکان توسعه منطقه 5 را تا 2 میلیون مترمربع اعلام و ابراز کرد: در صورت تأمین اعتبارات و تأیید طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، این منطقه می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بوستان محلی در محله جمکران/منطقه 5 قم مستعد احداث مسکن است

احداث بوستان محلی در محله جمکران/منطقه 5 قم مستعد احداث مسکن است