مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-30اجتماعي

خرید 3 میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در 90 روز گذشته مبلغ 30 میلیارد ریال تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه انتقاد رسانه را هدیه دانست و گفت: من پذیرای انتقاد منصفانه و راهکار اصحاب رسانه هستم.

وی با بیان اینکه در این دوره تحول در ساختار مدیریتی را در دستور کار قرار داده ایم افزود: مدیرانمان باید آینده پژوه و برنامه ریز باشند؛ ایجاد انگیزه و امید به آینده در بدنه اجتماعی دانش آموزان به جد در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برنامه جامع برای عدالت آمورشی در سطح استان را مد نظر داریم و هرکسی در هر نقطه ای از استان دانش آموزی بازمانده از تحصیل به واسطه مشکلات آموزشی معرفی کند یک میلیون تومان جایزه می دهیم.

وی ادامه داد: 37 زمین ورزشی درون مدرسه ای و 5 سالن ورزشی را در همین هفته کلنگ آن به زمین زده خواهد شد 13 میلیارد و 600 میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سالن آمفی تئاتر به بیغوله تبدیل شده و خوابگاه آن نیز از بین رفته بود که اکنون در حال بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 3 میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام

خرید 3 میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس ایلام