مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-30سياسي

برپایی 704 پایگاه دریافت فطریه و کفاره در استان یزد


مدیرکل کمیته امداد یزد با اشاره به اهمیت نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: طبق هماهنگی انجام شده 704 پایگاه دریافت فطریه و کفاره همزمان با روز عید سعید فطر در استان یزد برپا می شود.

- محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزد در خصوص برنامه های این اداره کل در ایام عید سعید فطر، به خبرنگار فارس از این استان با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره گیری از شیوه های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک های مردمی، اظهار کرد: کمیته امداد برای سهولت در پرداخت فطریه و کفاره مردم استان یزد به ویژه در شرایط کنونی که جامعه متأثر از شیوع بیماری کرونا است، کد دستوری # 035*8877* تلفن همراه را در نظر گرفته است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است 704 پایگاه دریافت کفاره و فطریه در سطح شهر (معابر عمومی)، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه در روز عید فطر برپا شود.

شجاعان در ادامه تصریح کرد: از تعداد کل پایگاه های در نظر گرفته شده، 235 پایگاه در معابر عمومی، 122 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 312 پایگاه در مساجد و 35 پایگاه در مؤسسات خیریه آماده دریافت فطریه و کفاره مردم خیراندیش استان یزد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: نیکوکار می توانند پس از وارد کردن کد دستوری و انتخاب شماره صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 704 پایگاه دریافت فطریه و کفاره در استان یزد

برپایی 704 پایگاه دریافت فطریه و کفاره در استان یزد