مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-30دانش

امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتماً حضوری برگزار می شود


امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتماً حضوری برگزار می شود و لازم است رؤسای استانی نظم، سلامت و امنیت را در حوزه های امتحانی فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام می شد، با گذشت از این بحران، دانشگاه به روال سابق خود باز می گردد.

سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با رؤسای استان ها و دبیرخانه های مناطق با عنوان اینکه بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد، اظهار داشت: کلیه امتحانات دانشگاه در این نیمسال به صورت کاملاً حضوری خواهد بود و رؤسای استانی و دبیرخانه های مناطق موظف هستند، برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه های امتحانی اهتمام ورزند.

علیرضا دل افکار نیز در نشست با رؤسای استانی و دبیرخانه های مناطق اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، به روال گذشته خود بازگردد.

وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون های پایان نیمسال جاری براساس کارشناسی های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتماً حضوری برگزار می شود

امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور حتماً حضوری برگزار می شود