مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-30دانش

اختصاص 40 درصد بودجه پژوهشی شرکت های دولتی به صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه نظام ایده ها و نیاز ها با نام اختصاری نان امروز با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، علی خیرالدین معاون فناوری وزارت علوم، - وزیر علوم گفت: 40 درصد بودجه پژوهشی شرکت های دولتی به صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تزریق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه نظام ایده ها و نیاز ها با نام اختصاری نان امروز با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، علی خیرالدین معاون فناوری وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم و برخی از مدیران کل این وزارتخانه و برخی روسای دانشگاه های بزرگ کشور در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم رونمایی شد.

محمدعلی زلفی گل در این مراسم اظهار داشت: ابتدا در فاز اول این سامانه قرار است نیاز های صنایع خصوصی و دولتی را بگیریم و بررسی نیاز شهروندان برایمان مقدور نیست چرا که امکان نظارت و پایش و غربالگری را نداریم.

مرحله بعدی، نمایه سازی ایده ها را داریم که ایده شامل بخش های مختلفی است و فعلاً آن بخش ایده را در مد نظر داریم که فرد پروپوزالی را ارائه می دهد.

وزیر علوم افزود: در فاز بعدی احصاء واردات گمرک را جزء این برنامه خواهیم داشت؛ یعنی اساتید دانشگاه و شرکت های دانش بنیان ما می ببینند که چه چیز هایی وارد می شود و پس از آن به تولید داخلی همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 درصد بودجه پژوهشی شرکت های دولتی به صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری

اختصاص 40 درصد بودجه پژوهشی شرکت های دولتی به صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری