مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-04-30ورزشي

اعزام دو هرمزگانی به رقابت های المپیک 2021 ناشنوایان برزیل


دو هرمزگانی در قالب اولین گروه از کاروان ورزشهای ناشنوایان کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی2021 ناشنوایان، تهران را به مقصد برزیل ترک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دو هرمزگانی در قالب اولین گروه از کاروان ورزشهای ناشنوایان کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی2021 ناشنوایان، تهران را به مقصد برزیل ترک کردند.

  نورالدین سلیمانی به عنوان ورزشکار در تیم فوتبال و فریدون الهامی به عنوان سرمربی تیم والیبال ساحلی در تیم ملی ناشنوایان کشورمان حضور دارند.

فوتبالیست های ناشنوا درگروه B با تیم های برزیل، ایتالیا، هلند و کامرون هم گروه هستند و اولین دیدار خود در امروز 10 اردیبهشت ماه به مصاف تیم ایتالیا خواهند رفت.

 فریدون الهامی نیز از مربیان مطرح کشورمان در رشته والیبال نیز کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان که با شعار موفقیت در سکوت دراین دوره از المپیک حضور خواهند داشت، همراهی می کند.

118 کشور در این المپیک حضور دارند که بازی ها از 10 تا 26 اردیبهشت 1401 در شهر کاسیاس دوسول برزیل برگزار می شود.

کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با نام صدای ایران و با یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با 75 ورزشکار در 8 رشته ورزشی تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دو هرمزگانی به رقابت های المپیک 2021 ناشنوایان برزیل

اعزام دو هرمزگانی به رقابت های المپیک 2021 ناشنوایان برزیل