مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-30فرهنگي

آتش نشان بوشهری نامزد دریافت جایزه کتاب سال شعر ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، در شانزدهمین جایزه کتاب سال شعر ایران (جایزه شعر خبرنگار) و در بخش ویژه شاعران بدون کتاب که هرساله باهدف کشف استعدادهای شعری برگزار می شود، سبحان زنگی از آتش نشانان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توانست با کسب امتیاز لازم به مرحله پایانی شانزدهمین دوره جایزه شعر خبرنگار معرفی شود.

وی از شاعران سپیدسرا است، که بیشتر آثارش با نوعی کشف و زبان نو ریشه در اندیشه اجتماعی همراه است و از زبانی فخیم، آهنگین و آرکاییک برخوردار است.

جایزه شعر خبرنگاران رقابت ادبی سالانه است که به آثار انتشار یافته در زمینه شعر به زبان فارسی در ایران و دیگر کشورهای فارسی زبان اعطاء می شود و از آن به عنوان کتاب سال شعر خبرنگاران نیز یاد می شود که نخستین دوره آن در سال 1385 برگزار شد.

داوران این جایزه ادبی نیز از میان خبرنگاران و روزنامه نگارها و افراد دارای همکاری مستمر با مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های انتخاب می شوند.

 شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران همچون سال های گذشته، در سه بخش کتاب سال ، ویژه (شاعران بدون کتاب شعر) و تجلیل (از یک عمر فعالیت شعری)، با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه در حوزه فرهنگ و ادبیات، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشان بوشهری نامزد دریافت جایزه کتاب سال شعر ایران شد

آتش نشان بوشهری نامزد دریافت جایزه کتاب سال شعر ایران شد