مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-30سياسي

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس با تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، در جلسه ی رمضانی با حجت الاسلام کلانتری، - جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، در جلسه رمضانی با تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، در جلسه ی رمضانی با حجت الاسلام کلانتری، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) به گفتگو پرداختند.

محمد تاج بخش، نماینده قرارگاه شهید احمدی روشن استان فارس در ابتدا با اشاره حضور دانشجویان بین الملل در کشور گفت: این ظرفیت عظیم میتواند در جهت تبلیغ و صدور گفتمان انقلاب اسلامی مفید باشد.

تاج بخش همچنین بر اهمیت نقش اساتید و علمای اندیشه ورز و تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان در فضای حرم برای تربیت مدیران آینده انقلاب تاکید کرد.

بهروز خوشنود، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ضمن اشاره بر شأن و جایگاه شهری، ملی و بین المللی حرم بیان داشت: با توجه به گسترش آسیب های اجتماعی، نقش محوری حرم در چنین مسائلی میتواند برجسته باشد.

سید محمدمهدی نعمت اللهی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با ذکر اهمیت رسانه و فضای مجازی به عنوان ابزار اصلی جهاد تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس با تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار کردند

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس با تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار کردند