مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-04-30فرهنگي

روایت آهنگساز «دل من می گرید» از همکاری با همایون شجریان


آهنگساز قطعه «دل من می گرید» که طی روزهای اخیر با تنظیم غلامرضا صادقی و خوانندگی همایون شجریان در دسترس مخاطبان قرار گرفته، در یادداشتی از نحوه ساخت این اثر موسیقایی نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا سپهوند نوازنده، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی ایرانی که طی سال های اخیر در حوزه های مختلف رسانه ای هم به فعالیت مشغول است، طی روزهای گذشته بود که قطعه دل من می گرید را به آهنگسازی خود، تنظیم غلامرضا صادقی و خوانندگی همایون شجریان منتشر کرد.

در این قطعه مهرانگیز سلحشور شاعر، علیرضا سپهوند آهنگساز، غلامرضا صادقی تنظیم، بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو، امیرفرهنگ اسکندری نوازنده عود، پدرام فریوسفی، میثم مروستی، نیلوفر محبی، امین عطایی نوازندگان ویولن، پدرام فریوسفی و میثم مروستی نوازندگان ویولن آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، کاوه عابدین و مرجان معصومی ضبط موسیقی، غلامرضا صادقی میکس، پیمان امدادی فتوگرافی، جواد قاسمی طراح کاور گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

علیرضا سپهوند در یادداشتی که آن را به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار مهر قرار داده، در توضیحاتی پیرامون قطعه دل من می گرید نوشته است: دل من می گرید نام جدیدترین قطعه ای است که شجریان منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آهنگساز «دل من می گرید» از همکاری با همایون شجریان

روایت آهنگساز «دل من می گرید» از همکاری با همایون شجریان