مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-30سياسي

برپایی 310 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی جهت جمع آوری زکات فطره در استان


سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برپایی 310 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و روزه دار خبر داد.

- علی نصیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برپایی 310 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و روزه دار خبر داد و گفت: براساس فتوای مراجع عظام، سازمان بهزیستی می تواند برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروههای هدف کند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت های مردمی دارند آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

نصیری اضافه کرد: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از 2 میلیارد و 32 میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند که مشارکت بدست آمده در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده های نیازمند این استان هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 310 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی جهت جمع آوری زکات فطره در استان

برپایی 310 پایگاه ثابت و سیار بهزیستی جهت جمع آوری زکات فطره در استان