مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-30سياسي

کانون وکلا به درگاه ملی مجوزها متصل نشد/ معرفی متخلفان به قوه قضاییه


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقط کانون وکلا به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل نشده است، گفت: کاری که ما انجام خواهیم داد، - حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اظهار داشت: مطابق با این قانون، به همه دستگاه ها یک سال فرصت داده شده است که به درگاه  ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل شوند.

وی بیان کرد: ما با وزارت امور اقتصادی و دارایی هماهنگی هایی را در این راستا انجام می دهیم و تاکنون بررسی های ما حاکی از آن است که اغلب دستگاه ها به درگاه  ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل شده اند.

* کانون وکلا مدعی است کارشان کسب وکار به شمار نمی رود رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعلاً فقط کانون وکلا به درگاه  ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل نشده است و استدلال آنان برای متصل نشدن به درگاه  ملی صدور مجوزهای کسب و کار این است که می گویند ما بر اساس آرای دیوان عدالت اداری نباید به این درگاه متصل شویم و اساساً کار ما کسب و کار به شمار نمی رود.

شجاعی ادامه داد: نظر ما و وزارت امور اقتصادی و دارایی این نیست و معتقدیم که کانون وکلا به دلیل اینکه در حوزه کسب و کار مشغول فعالیت است و درآمدهایی دارد، طبق قانون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون وکلا به درگاه ملی مجوزها متصل نشد/ معرفی متخلفان به قوه قضاییه

کانون وکلا به درگاه ملی مجوزها متصل نشد/ معرفی متخلفان به قوه قضاییه