مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-30سياسي

روش های پرداخت زکات فطریه در کرمان اعلام شد


مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به روش های پرداخت زکات فطریه در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن استان کرمان می توانند به صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات بر عهده کمیته امداد است افزود: صندوق های جمع آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را پرداخت کنند.

وی از راه اندازی 1478 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان خبر داد و افزود: این پایگاه ها در محل های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و روستاها راه اندازی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به روش های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #034*8877* از طریق گوشی تلفن همراه خود زکات فطره خود را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شماره کارت 6037997950437575 به نام شورای زکات استان کرمان نیز برای جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن استان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های پرداخت زکات فطریه در کرمان اعلام شد

روش های پرداخت زکات فطریه در کرمان اعلام شد