مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-30سياسي

محافل تصمیم گیر صدای شوراها را بشنوند


دستگاه ها و محال تصمیم گیر، صدای شوراها را بشنوند.

- حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از حماسه حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس، اظهار کرد: این حضور باشکوه سبب لرزه بر اندام صهیونیست ها و حامیان مستکبر آنان شده و آثار ارزشمند این حضور هر روز بیش از گذشته نمایان خواهد شد.

وی با بیان این که حادثه فلسطین یک بحران بزرگ و تلخ انسانی و اسلامی است که هیچ انسانی نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: انسجام و اتحاد جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست ها روز به روز تقویت می شود و مقاومت اسلامی خیلی زود ریشه این رژیم کودک کش را برخواهد چید.

امام جمعه بندرخمیر در ادامه با اشاره به روز شوراها و نقش و جایگاه این نهاد در تصمیمات مرتبط با زندگی مردم در شهرها و روستاها، گفت: قانون اساسی کشورمان در این زمینه توجه ویژه ای داشته و لازم است تا محافل تصمیم گیر در استان و شهرستان صدای شوراها که حاصل رای مستقیم مردم است، را بشنوند.

حجت الاسلام شعیب صالحی همچنین بیان کرد: برنامه ریزی برای مدیریت جامع شهری نیز از دیگر لوازم تحقق کامل نقش مردم در توسعه شهرها است که دولت و مجلس می بایست برنامه ریزی برای آن را به طور جدی دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل تصمیم گیر صدای شوراها را بشنوند

محافل تصمیم گیر صدای شوراها را بشنوند