مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-30اقتصادي

همه روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق برخوردار هستند


با جذب اعتبارات، گام مهمی در برق رسانی به روستاهای شهرستان گناوه برداشته شده که نزدیک به صد در صد روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق بهرمند شده اند.

- ، جواد عرب صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در گناوه اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به روستاییان و همچنین ایجاد زیرساخت ها و حمایت از بخش کشاورزی با جذب اعتبارات، گام مهمی در برق رسانی به روستاهای شهرستان گناوه برداشته شده که نزدیک به صد در صد روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق بهرمند شده اند.

رییس اداره برق شهرستان گناوه افزود: با وجود اینکه در بعضی از روستاها با نبود زیرساخت ها از جمله آب و برق، کشاورزان به شهر مهاجرت می کردند بر آن شدیم تا اولویت کاری خود را به خدمات رسانی به این قشر زحمت کش قرار بدهیم.

وی گفت: در همین راستا با جذب اعتبار بیش از 340 میلیارد ریال در سال 99 که رشد 70 درصدی نسبت به سال 98 داشت تکمیل طرح ها و همچنین برق رسانی به روستاهای بالای 5 خانوار در دستور کار خود قرار دادیم.

وی یادآور شد: با هزینه ای بالغ بر 190 میلیارد ریال در حوزه روستایی تقریباً صد در صد روستاهای شهرستان از نعمت روشنایی برق بهرمند شد که گام مهمی در جلوگیری از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهر بوده و رونق خوبی در بخش کشاورزی و دامداری شهرستان به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق برخوردار هستند

همه روستاهای شهرستان گناوه از نعمت برق برخوردار هستند