مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-30سياسي

سفیر قرقیزستان: علاقه مند به همکاری با ایران در حوزه های تجاری هستیم


سفیر قرقیزستان در ایران در سفر به استان خراسان رضوی، در دیدار با استاندار و شهردار مشهد بر توسعه همکاری در حوزه گردشگری، شهرسازی، صنعت و سرمایه گذاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، توردکن سیدیکوف سفیر قرقیزستان در جمهوری اسلامی ایران، در سفر کاری خود به استان خراسان رضوی با یعقوب علی نظری استاندار، سید عبدالله ارجایی شهردار مشهد، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی و صنایع ایران، محمد بهشتی ، رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه ایران در شمال شرق ایران و سعید صیفی رییس مجموعه نمایشگاهی بین المللی مشهد دیدار و از شهرک صنعتی طوس بازدید کرد.

وی در این دیدار بر توسعه همکاری در حوزه گردشگری، شهرسازی، صنعت و سرمایه گذاری تاکید و به اهمیت افزایش تعداد پروازهای بین قرقیزستان و ایران که به تبادل فعال و سودمند دوجانبه هیئت های تجاری و تشدید همکاری ها در زمینه گردشگری کمک می کند، اشاره کرد.

طرف ایرانی نیز به نوبه خود برای توسعه همکاری با قرقیزستان ابراز علاقه و آمادگی شهر مشهد را برای تشدید همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری با شهرهای قرقیزستان تایید کرد.

در ادامه این نشست، طرفین توافق کردند که نمایشگاه و مجمع تجاری در ژوئن 2022 در بیشکک با حضور کارآفرینان قرقیزستانی و ایرانی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر قرقیزستان: علاقه مند به همکاری با ایران در حوزه های تجاری هستیم

سفیر قرقیزستان: علاقه مند به همکاری با ایران در حوزه های تجاری هستیم