مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-04-30اقتصادي

سواحلِ دولتی و نظامی مازندران به طور کامل آزادسازی شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: در استان مازندران، سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی و نظامی بود، به طور کامل آزادسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدتقی انزان پور درباره آخرین وضعیت آزادسازی سواحل این استان، گفت: با توجه به وسعت سواحل گردشگری در مازندران، خوشبختانه در بخش نیمه خصوصی آن قسمت از سواحل که عموماً در اختیار نهادهای دولتی و نظامی بود، آزادسازی به طور کامل صورت گرفته است.

وی افزود: استانداری مازندران در صدد است که برای قسمت های آزادسازی شده، طرح هایی را مصوب کند که سواحل برای استفاده مردم در اختیار قرار بگیرد.

ما اقدامات قضایی متعددی را در این راستا انجام داده ایم و همکاری سازمان بنادر و منابع طبیعی در این زمینه بسیار تنگاتنگ بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: بخشی از سواحل استان در گذشته دچار آب شستگی شده و مردم هم برای این اراضی، سند دارند و این مسئله مانع از این می شد که به راحتی و با اقدام قضایی ساحل را آزاد کرد، مگر اینکه برای تملک آن، طرح خاصی را ارائه کنیم.

انزان پور تاکید کرد: قسمت هایی را که تصرفات غیرمجاز بوده، به طور کامل آزادسازی شده است و بخش هایی هم که باقی مانده، در حال طی فرایند قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحلِ دولتی و نظامی مازندران به طور کامل آزادسازی شد

سواحلِ دولتی و نظامی مازندران به طور کامل آزادسازی شد