مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-30سياسي

برنامه ریزی برای پرورش 1400 حافظ قرآن کریم در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح ترویج و فرهنگ سازی حفظ قرآن در استان از سال 98، گفت: پیش بینی شده امسال هزار و 400 حافظ قرآن در گیلان پرورش داده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سپاه پاسداران شیوه نامه ای را تحت عنوان ترویج و فرهنگ سازی حفظ قرآن در سال 97 تهیه و تدوین کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اجرای درست شیوه نامه ترویج و فرهنگ سازی حفظ قرآن در سپاه قدس گیلان، بیان کرد: بر همین اساس و در راستای تربیت حافظان قرآن، سپاه قدس گیلان از اواخر سال 98 طرح حافظین قرآن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

سردار عبدالله پور نقش مدرسان و مربیان قرآنی در اجرای شیوه نامه ترویج و فرهنگ حفظ قرآن را بسیار مهم و مؤثر دانست و افزود: در سال جدید هشت مدرس آقا و خانم در حوزه حفظ و روخوانی قرآن به مدت یک هفته به استان قم اعزام شدند که هر کدام از آنان موظفند تا در شهرستان و ناحیه خود 20 مربی قرآنی را پرورش دهند.

وی با بیان اینکه بدون توجه به مدرسین و مربیان قرآنی هیچ موفقیتی در حوزه پرورش حافظان قرآن حاصل نمی شود، تصریح کرد: از دو سال گذشته و به منظور تربیت مربیان قرآنی یک اقدام زیربنایی توسط سپاه قدس گیلان انجام شد به طوری که در تمامی شهرستان های استان یک مدرس آقا و یک مدرس خانم در هر ناحیه انتخاب شدند که وظیفه پرورش و تربیت مربیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای پرورش 1400 حافظ قرآن کریم در گیلان

برنامه ریزی برای پرورش 1400 حافظ قرآن کریم در گیلان