مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-30سياسي

برنامه های گرامیداشت شهادت شهید مطهری در دانشگاه های فارس تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی موسوی، مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی فارس در نشست با خبرنگاران با تاکید بر توجه به آثار شهید مطهری به عنوان گنجینه ای از مبانی فکری اسلامی و انقلابی و تکریم جایگاه استاد به عنوان جهادگر عرصه آموزش .

- مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی فارس برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری در دانشگاه های این استان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی موسوی، مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی فارس در نشست با خبرنگاران با تاکید بر توجه به آثار شهید مطهری به عنوان گنجینه ای از مبانی فکری اسلامی و انقلابی و تکریم جایگاه استاد به عنوان جهادگر عرصه آموزش و تعلیم و تربیت و الگوی بارز رفتاری و گفتاری فرهنگ ساز در جامعه گفت: بزرگداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی ماندگار برای جامعه دانشگاهی و دانشجویان و نسل جوان، آشنایی با آثار، اندیشه ها و زندگی ارزشمند استاد در مباحث مختلف، فلسفی، اعتقادی، فرهنگی و .

از اهداف برنامه های بزرگداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه های استان فارس است.

موسوی با تاکید بر تبیین گفتمان گام دوم انقلاب با بهره گیری از ظرفیت اساتید و معلمان و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی به ویژه وحدت ملی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت شهادت شهید مطهری در دانشگاه های فارس تشریح شد

برنامه های گرامیداشت شهادت شهید مطهری در دانشگاه های فارس تشریح شد