مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-04-30فناوري

وزیر ارتباطات: مجوز ورود اپراتورهای موبایل به بازار اینترنت ثابت صادر شد


با مصوبه دولت، اپراتورهای همراه پس از اخذ «پروانه همگرای خدمات ارتباطی»، می توانند با دریافت تسهیلات از دولت، در حوزه ارتباطات ثابت هم ورود پیدا کنند و پورت فیبرنوری ارایه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از تصویب مصوبه دولت برای توسعه شبکه ثابت مبتنی بر فیبر نوری ارایه کرد.

  وی گفت: در هیئت دولت مصوبه ای راهگشا برای پیشبرد یکی از بزرگترین پروژه های ارتباطی کشور تصویب شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، هشت واحد درصد از حق السهم دولت از درآمد اپراتورهای تلفن همراه در اختیار این اپراتورها قرار می گیرد تا صرف توسعه شبکه ثابت مبتنی بر فیبر نوری شود و سرعت و کیفیت ارتباطات ثابت را افزایش دهند.

به گفته زارع پور، با این مصوبه، اپراتورهای همراه پس از اخذ پروانه همگرای خدمات ارتباطی ، می توانند با بهره گیری از این تسهیلات، عملاَ در حوزه ارتباطات ثابت هم ورود پیدا کنند و نسبت به راه اندازی پورتهای پرسرعت فیبرنوری برای منازل و کسب و کارها اقدام کنند.

وی گفت: بی تردید اختصاص سالانه این رقم قابل توجه از سوی دولت سیزدهم نشان دهنده عزم جدی آن به منظور توسعه زیرساخت های شبکه کشور و دسترسی به شبکه پرسرعت جهت رفع نیازهای کاربران و صاحبان مشاغل است و این حسن نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: مجوز ورود اپراتورهای موبایل به بازار اینترنت ثابت صادر شد

وزیر ارتباطات: مجوز ورود اپراتورهای موبایل به بازار اینترنت ثابت صادر شد