مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 06:422022-04-30حوادث

آزادی یک گروگان در دلگان/6 نفر در اختلاف طایفه ای به قتل رسیدند


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن 6 نفر در پی درگیری های طایفه ای انتقام جویانه و آزادی یک گروگان در شهرستان دلگان خبر داد.

- سردار احمد طاهری  در گفت گو با خبرنگار  فارس در زاهدان اظهار داشت: در ساعت 4 صبح روز جمعه در پی گزارشی مبنی بر سرقت کابل های برق و درگیری مسلحانه در روستای کلانظهور شهرستان دلگان  به مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله مامورین انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد تعداد چهار نفر سارق در روستای کلانظهور در حال سرقت کابل های برق بودند که اهالی محل متوجه سرقت شده و با سارقین درگیر می شوند که نهایتا این درگیری بین اهالی و سارقین منجر به تیراندازی طرفین با سلاح گرم شده و یک سارق و یک نفر از اهالی کشته و یک نفر دیگر مجروح شده و دیگر سارقین اقدام به فرار می نمایند.

  این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بعد از این درگیری و در پی اختلافات طایفه ای و در اقدامی تلافی جویانه تعدادی افراد ناشناس در روستای محمدان شهرستان بمپور به خودروی 405 تیراندازی نموده که موجب قتل 3 نفر شده که بر اساس تحقیقات پلیس مقتولین از خانواده درگیری طرفین صبح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی یک گروگان در دلگان/6 نفر در اختلاف طایفه ای به قتل رسیدند

آزادی یک گروگان در دلگان/6 نفر در اختلاف طایفه ای به قتل رسیدند