مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 01:422022-04-29سياسي

برای تنوع مد و لباس، بیشترین بهره را از ظرفیت فرهنگ ایرانی ببریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نخستین رویداد تخصصی پوشاک سنتی جهان اسلام که در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد، - گفت: مجموعه وزارت فرهنگ با همراهی دولت اهتمام جدی برای ساماندهی بخش مد و لباس دارد و در این راستا از همه ظرفیت های بالقوه هنری استفاده خواهد شد.

وزیر فرهنگ در دولت مردمی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ جهت تنوع بخشی در حوزه پوشش با تاثر از مسیولیت اجتماعی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از ظرفیت بزرگ فرهنگ ایرانی، اسلامی بیشترین بهره را ببرد.

وی ادامه داد: کارگروه ساماندهی مد و لباس موظف است تا با شناسایی همه ظرفیت های متعلق به فرهنگ کشورهای جهان اسلام، تمام این ظرفیت های فرهنگی، تمدنی را به عرصه بیاورد و ما به عنوان یک امت واحده اسلامی باید با برپایی چنین رویدادهایی به دنبال هم افزایی فرهنگی ملت های مسلمان باشیم اسماعیلی در پایان گفت: نخستین رویداد تخصصی پوشاک سنتی جهان اسلام، برنامه آغازین برای مسیر هم افزایی با جهان اسلام است و مسلما رویدادهای اینچنین با برنامه ریزی مدون ادامه خواهد داشت.

گفتنی است نخستین همایش و جشنواره بین المللی پوشاک سنتی جهان اسلام به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری مرکز مطالعات فرهنگ سیاسی و روابط بین الملل ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تنوع مد و لباس، بیشترین بهره را از ظرفیت فرهنگ ایرانی ببریم

برای تنوع مد و لباس، بیشترین بهره را از ظرفیت فرهنگ ایرانی ببریم