مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-04-29اقتصادي

انتقال 800 کیلومتری آب خلیج فارس برای صنایع یزد


با انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران کویر کشور گوارا شد و ما می توانیم در زمان بحران از آب شرب مردم استان یزد حمایت کنیم.

- وحید خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در نشست خبری در محل مجتمع صنعتی چادرملو در ارائه توضیحاتی در رابطه با فعالیت شرکت صنعتی چادرملو به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید سنگ آهن گفت: این شرکت از 20 سال قبل شروع به کار کرده است.

ذخیره اولیه چادرملو حدود 300 میلیون تن بوده است که باقی مانده آن حدود 50 میلیون تن است ولی برداشت ما این است تا در آینده تا 150 میلیون تن نیز برداشته داشته باشیم.

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو اظهار داشت: عمده برداشت ما در سال گذشته بوده است که حدود 12 میلیون تن کنستانتره تولید کردیم و عمده آن به تولیدکنندگان فولاد در سراسر کشور تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه روزانه تقریبا 30 هزار تن کنسانتره تولید داریم، تاکید کرد: شرکت چادرملو تنها شرکتی است که کل زنجیره تولید فولاد در داخل خودش اتفاق می افتد و روش تولید ما به روش احیای مستقیم است.

وی تصریح کرد: ما دو واحد همکار یعنی شرکت فولاد غدیر ایران و ارفع را نیز در کنار خودمان داریم که این دو شرکت ظرفیت شرکت آهن اسفنجی و فولادی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 800 کیلومتری آب خلیج فارس برای صنایع یزد

انتقال 800 کیلومتری آب خلیج فارس برای صنایع یزد