مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-04-29ورزشي

کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای عربی با مردم کشورهای خود آشتی کنند، گفت: کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند چراکه این کشورها از نظر آمریکا گاوهای شیرده ای هستند که تا زمان کسب منافع در کنار کشورهای عربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان و در جمع مردم با بیان اینکه روز قدس روزی جاودانه شد، اظهار داشت: مردم فلسطین در چندین کشور آواره هستند و امید است با پیروزی مردم مظلوم فلسطین به وطن خود بازگردند.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: به امید خدا با این حضور، راهپیمایی و حمایت ها باید کاری کرد که مردم فلسطین به سرزمین اجدادی خود برگردند و در پناه اسلام عزیز و دیگر ادیان کشور آزاده و پیشرفته را تشکیل دهند و باید کاری کرد که مشکلات جامعه خود نیز همواره کاهش پیدا کند؛ سران سه قوه بر اساس سیاست های رهبر معظم انقلاب در راستای کاهش مشکلات اقدام کنند.

کوثری ضمن اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیستی در اربیل عراق تاکید کرد: قدرت را برای حمایت از مظلومان و نه برای کشورگشایی می خواهیم و باید بدانیم قدرت مند باشیم و اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند

کشورهای عربی به جای آشتی با رژیم صهیونیستی مردم خود را حمایت کنند