مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-29سياسي

تشکیل کمیته ویژه رفاه زنان و امنیت شغلی کارگران


با حضور تشکل ها ظرف 2 ماه آینده همه جوانب کار دیده و عملیاتی شود تا از این طریق مصوبه ها را پیگیری کنیم ضمن اینکه باید مواد قانونی به لحاظ بودجه ای در نظر گرفته شود.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته ای ویژه برای وضعیت رفاه زنان و امنیت شغلی کارگران تشکیل شود تا موارد مختلف مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الله عبدالملکی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بانوان کارگر اظهار داشت: این کمیته ها با حضور نخبگان، تشکل های کارگری و متخصصان برای بررسی موضوعات ویژه زنان کارگر در موضوعات مربوط به مساله فرهنگی، رفاهی و مهدهای کودک تشکیل شود تا اگر نیاز به قانوان و لایحه یا مصوبه هیات وزیران بود، پیگیری کنیم.

وی افزود: مباحثی در موضوع حقوق و پرداخت حقوق زنان کارگر است که ساده حل می شود به گونه ای که در هفته های اول کار در وزارتخانه متوجه شدم که حقوق دوران بارداری بعد از مدت زمان مرخصی پرداخت می شود در همین زمینه درخواست کردیم تا اصلاح و به صورت ماهانه پرداخت شود.

وزیر کار بیان داشت: غیر از حقوق اول دوران بارداری که 2 ماه طول می کشد به خاطر فرایندهای ثبت نام، از سایر ماه ها به صورت ماهانه حقوق پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ویژه رفاه زنان و امنیت شغلی کارگران

تشکیل کمیته ویژه رفاه زنان و امنیت شغلی کارگران