مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-29سياسي

رفع مشکلات معیشتی کارگران مد نظر مسئولان باشد


امام جمعه دامغان از مسئولان خواست تا رفع مشکلات معیشتی کارگران مد نظر آن ها باشد و گفت: سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال، به استان سمنان وارد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام (ره) با اشاره به روز جهانی کارگر، بیان کرد: مشکلات معیشتی کارگران مد نظر مسئولان دولتی باشد وی با بیان اینکه امروز نیاز است که سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال به استان سمنان وارد شوند، افزود: مسئولان زمینه ایجاد اشتغال و همچنین تسهیل در شرایط زندگی و کار کارگران را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دامغان همچنین به روز شوراهای اسلامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این نهادها اعتماد مردم را حفظ کنند، تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا قدر رأی مردم بدانند زیرا تنها سرمایه شأن محسوب می شود.

رستمیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری با توجه به شرایط روز جامعه، رعایت حال مردم داشته باشند، گفت: یکی از اموری که می تواند در اعتماد سازی بین مردم و شوراها مؤثر باشد، رعایت و دقت داشتند در امورات مردم است.

وی در ادامه به راهپیمایی با شکوه روز قدس هم اشاره کرد و گفت: مردم دامغان بار دیگر نشان دادند که با آرمان های قدس شریف همراه هستند و به حمدالله با شرایطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات معیشتی کارگران مد نظر مسئولان باشد

رفع مشکلات معیشتی کارگران مد نظر مسئولان باشد