مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-29ورزشي

فیفا هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کرد / نامه 12آوریل چرا پنهان شد؟


فدراسیون بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران را فاقد اعتبار دانست و آن را معلق کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فیفا روز 12 آوریل مصادف با 23 فروردین در پاسخ به استعلام حسن کامرانی فر دبیرکل فوتبال کشورمان، هیات رییسه فعلی فدراسیون ایران را فاقد وجاهت قانونی برای برگزاری جلسات دانست.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران طبق اساسنامه شامل 11 نفر است که از این جمع دو سرپرست نایب رییسی یعنی حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند به دلیل عبور از مهلت قانونی سرپرستی موقت ، دیگر وجهه قانونی ندارند و با نامه اسفندماه گذشته ای اف سی کنار گذاشته شدند.

در ادامه عزل موقت عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و عدم حضور وی در جلسات هیات رییسه تعداد اعضای قانونی را به هشت نفر کاهش داد.

در روزهای آغازین سال جاری نیز شهره موسوی نایب رییس سوم و بانوان فدراسیون هم در یک پرونده اقتصادی جنجالی خارج از فوتبال، بازداشت و روانه زندان شد! به این ترتیب تعداد نفرات حاضر در جلسه هیات رییسه فدراسیون به هفت نفر کاهش یافت که کمتر از دوسوم لازم برای تشکیل جلسات است، بهمین خاطر اجرای نشست و هرگونه تصمیم افراد باقیمانده فاقد ارزش قانونی است و در واقع بالاترین مرجع اجرایی فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا معلق اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کرد / نامه 12آوریل چرا پنهان شد؟

فیفا هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کرد / نامه 12آوریل چرا پنهان شد؟