مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-29سياسي

تحریم ها اثری در عزم و اراده مردم ایران ندارد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با اشاره به عزم راسخ مردم ایران در برابر استکبار گفت: تحریم ها هیچ تاثیری بر عزم جدی مردم ایران ندارد.

- مصطفی بحرینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: تهدیدها و تحریم ها هیچ گونه اثری در عزم مردم ندارد و با توجه به اینکه اولویت جهان اسلام امروز قدس و فلسطین است، وظیفه انسانی و اسلامی همه ما است که در این مراسم شرکت کنیم.

وی افزود: ما باید اراده خودمان را برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی ابراز کنیم.

دادستان مرکز فارس در ادامه اظهار داشت: مردم شریف با دهان روزه علیرغم گرمی هوا حضور حماسی خودشان را مثل همیشه اعلام کردند.

انزجار از رژیم صهیونیستی آشکار است مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس نیز با بیان اینکه خدارا شاکریم که مردم ایران همیشه بصیر و هوشیار بودند و در مواقع حساس آنجایی که باید در صحنه باشند حضور خودشان را به صورت حماسی و یکپارچه نشان دادند، گفت: این حضور، نشان از وحدت مردم و هم نشانه همدلی مردم ما با مردم عزیز فلسطین است.

حجت الاسلام حسن قانع افزود: این حضور باشکوه اعلام حمایت از آرمان های مردم فلسطین، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و هم اعلام انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها اثری در عزم و اراده مردم ایران ندارد

تحریم ها اثری در عزم و اراده مردم ایران ندارد