مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-29سياسي

خطیب جمعه بیرجند: شواهد نشان از نابودی زودهنگام اسراییل دارد


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شواهد در میدان مبارزه نشان می دهد که نابودی اسراییل نزدیک است، گفت: نسل کنونی فلسطین نابودی اسراییل را خواهند دید و این قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی  ظهر امروز (9 اردیبهشت) در خطبه های مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه خداوند همواره اراده داشته است تا بهترین ها را برای مردم رقم بزند، اظهار داشت: دو رکن اصلی یک حکومت الهی، مردم و رهبری هستند که رهبری الهی از زمان حضرت آدم تا حضرت مهدی(عج) وجود داشته است اما غالبا مردم پای کار نبودند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بر سر راه تحقق حکومت الهی عدم همراهی مردم بوده است، گفت: چنانچه حاکمیت الهی رقم بخورد جایی برای روابط نامشروع غرب در دنیا باقی نخواهد ماند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جریان یهود از همان ابتدا به دنبال سنگ اندازی بر سر راه مسلمانان بوده است و این را امروز در چهره صهیونیست ها می بینیم، افزود: شناخت جریان نفاق به خصوص صهیونیست ها آنقدر مهم است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها یک جریان بزدل و ترسو هستند که از مرگ هراس دارند و به زودی نابود خواهند شد، اظهارداشت: همین جریان یهود از ابتدای اسلام دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: شواهد نشان از نابودی زودهنگام اسراییل دارد

خطیب جمعه بیرجند: شواهد نشان از نابودی زودهنگام اسراییل دارد