مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-29سياسي

سعیدی: غربی ها با زور دنبال پیگیری اهداف خود در غرب آسیا هستند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: غربی ها تجهیزات نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشتند تا با توسل به زور و تجاوز، بتوانند بر مردم فلسطین غلبه و اهداف خود را در غرب آسیا محقق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ظهر امروز در سخنرانی خود در آیین پایانی راهپیمایی روز قدس در مصلای سمنان با اشاره به اهمیت روز قدس نزد امام راحل اظهار کرد: امام خمینی (ره)، روز قدس را برای دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم به یادگار گذاشتند و این روز، دیگر مختص مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیست و شاهد برگزاری راهپیمایی های روز قدس در سایر نقاط جهان هم هستیم.

وی تصریح کرد: دولت های غربی روزگاری می خواستند امپراتوری از نیل تا فرات را راه بیندازند تا اهداف استکباری و استعماری خود را تحت لوای آن پیگیری کنند؛ اما امروز شاهد آن هستیم که هیچ یک از این اهداف محقق نشده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: تسلط بر منابع انرژی خاورمیانه از مهم ترین اهداف دولت های غربی به ویژه انگلیس و فرانسه بوده و آنها برای رسیدن به این هدف تلاش های بسیاری انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: غربی ها با زور دنبال پیگیری اهداف خود در غرب آسیا هستند

سعیدی: غربی ها با زور دنبال پیگیری اهداف خود در غرب آسیا هستند