مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-29سياسي

احمدی: عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عادی انگاری برخی کشورهای اسلامی با اسراییل کودک کش غاصب یک عملیات روانی است که به رهبری آمریکا صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:عادی انگاری برخی کشورهای اسلامی با اسراییل غاصب کودک کش یک عملیات روانی است که به رهبری آمریکای جنایتکار و استکبار صورت گرفت.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار و آمریکای جنایتکار می خواهد با ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی، جریان مقاومت را تضعیف و جریان اسراییل را تقویت کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه اسراییل رو به زوال است، ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون اسراییل در ورطه نابودی قرار دارد و این شعار نیست علائم نشان می دهد رژیم سفاک و آدم کش اسراییل رو به نابودی قطعی است و اسلام پیروز میدان است.

* جبهه مقاومت توانست ریشه های عناد صهیونیست و معاندین را در خاک لبنان و فلسطین بخشکاند احمدی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ستودنی بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در استان و کشور حاکم بود حدود دو سال از حضور فیزیکی در راهپیمایی محروم بودیم به محض دیدن این جمعیت باشکوه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است

احمدی: عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است