مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-29سياسي

پیروزی نهایی متعلق به ملت فلسطین است


پیروزی نهایی متعلق به ملت فلسطین است و در آینده ای نزدیک پرچم خود را در تمامی نقاط سرزمین اشغالی به اهتزار درخواهند آورد.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ازآنجاکه خود انسان عامل سعادت و شقاوت است لذا همه همت دین متوجه این شده است که انسان مورد تربیت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های رسیدن به سعادت نیکی و انجام کار خیر برای دیگران است، ابراز داشت: در طول روز باید به دنبال خدمت به مردم و کار خیر باشیم همچنین باید عفو و گذاشت داشته باشیم تا خداوند نیز در صحنه های مختلف زندگی دست ما را بگیرد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که نیکوکاران دارای صفاتی هستند، عنوان کرد: اولین ویژگی افراد نیکوکار اهل ذکر و نماز هستند و به دنبال جلب رضایت خداوند هستند همچنین دادن زکات ویژگی دوم افراد خیر و نیکوکار است.

وی با اشاره اینکه گاهی اوقات خداوند نعمت هایی را که در اختیار ما قرار داده است فراتر از نیاز ما است لذا باید از آنها برای خدمت به خلق استفاده کرد، خاطرنشان کرد: اولین پاداش خداوند برای افراد نیکوکار این است که هرچه از خداوند بخواهند، خداوند به آنها عطا می کند، همچنین معصیت افراد نیکوکار را خداند می بخشد و جزای خوبی برای اعمال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نهایی متعلق به ملت فلسطین است

پیروزی نهایی متعلق به ملت فلسطین است