مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-29سياسي

عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است


عادی انگاری برخی کشورهای اسلامی با اسراییل کودک کش غاصب یک عملیات روانی است که به رهبری آمریکا صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:عادی انگاری برخی کشورهای اسلامی با اسراییل غاصب کودک کش یک عملیات روانی است که به رهبری آمریکای جنایتکار و استکبار صورت گرفت.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار و آمریکای جنایتکار می خواهد با ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی، جریان مقاومت را تضعیف و جریان اسراییل را تقویت کند.

رییس شورای هماهنگی گلستان با تاکید بر اینکه اسراییل رو به زوال است، ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون اسراییل در ورطه نابودی قرار دارد و این شعار نیست علائم نشان می دهد رژیم سفاک و آدم کش اسراییل رو به نابودی قطعی است و اسلام پیروز میدان است.

* جبهه مقاومت توانست ریشه های عناد صهیونیست و معاندین را در خاک لبنان و فلسطین بخشکاند احمدی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ستودنی بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در استان و کشور حاکم بود حدود دو سال از حضور فیزیکی در راهپیمایی محروم بودیم به محض دیدن این جمعیت باشکوه در راهپیمایی روز قدس اشک شوق در چشمانم جاری شد  وقتی حضور مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است

عادی انگاری برخی کشورهای مسلمان با اسراییل یک عملیات روانی است