مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-29سياسي

روز قدس روز دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است


روز قدس روز دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است و مردم با حضور در این راهپیمایی فریاد دفاع از آزادگی و رهایی مسلمانان مظلوم فلسطین از اسارت را سر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله عباسی پیش از ظهر جمعه، در مراسم راهپیمایی روز قدس در فریدن اظهار کرد: روز قدس یوم القدر مردم مسلمان جهان و روز بیداری و آگاهی و دینداری انسان هایی است که علیه ظلم و استکبار قیام کرده اند.

وی افزود: روز قدس روز دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است و مردم با حضور در این راهپیمایی فریاد دفاع از آزادگی و رهایی مسلمانان مظلوم فلسطین از اسارت ها و قید و بندها را سر می دهند.

فرماندار فریدن تاکید کرد: اگر امروز کشور ما در همه عرصه ها پیروز است و الگوی کشورهای جهان اسلام است به خاطر وحدت و همدلی و حضور مردم در صحنه است، مردم ما همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند وی گفت: مردم فریدن بار دیگر با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کردند که همیشه پای ارزش ها و آرمان های انقلابی خود استوار هستند؛ امیدواریم هرچه زودتر انقلاب ما به دست صاحب اصلی خود حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس روز دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است

روز قدس روز دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است