مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-29بين الملل

تنها راه نجات فلسطین مقاومت و مبارزه مسلحانه است


فرماندار ملایر فلسطین را عامل وحدت مسلمانان جهان خواند و گفت: امروز آمریکا و انگلیس مسئله «معامله قرن» را مطرح می کنند اما هیچ معامله ای مورد پذیرش نیست و تنها راه نجات فلسطین ایستادگی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، سلمان اسماعیلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در مسجد جامع ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ملایر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: سرزمین فلسطین بیش از 70 سال است که با حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا با محوریت رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده است.

وی گفت: در تمام سال های اشغال سرزمین فلسطین تلاش های دشمنان برای آن بوده که این مسئله به فراموشی سپرده شود اما با ابتکار امام راحل امروز مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان ملایر فلسطین را عامل وحدت مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: امروز آمریکا و انگلیس مسئله معامله قرن را مطرح می کنند اما هیچ معامله ای مورد پذیرش نیست و تنها راه نجات فلسطین ایستادگی، مقاومت و مبارزه مسلحانه است.

 وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم انتفاضه جدیدی در فلسطین شکل گرفته است تصریح کرد: پیروزی های مقاومت در جنگ های 33 روزه، 22 روزه، 12 روزه و 6 روزه نشان داد که می توان در برابر ظلم ایستاد و به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات فلسطین مقاومت و مبارزه مسلحانه است

تنها راه نجات فلسطین مقاومت و مبارزه مسلحانه است