مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-29بين الملل

فریاد استکبارستیزی در قبله تهران سر داده شد


مردم مومن و روزه دار شهرری، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، فریاد استکبارستیزی سر داده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام برائت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مردم مومن، روزه دار و انقلابی و ولایتمدار شهرری، همزمان با سراسر کشور از صبح امروز راهپیمایی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز کردند و از مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری تا مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای مرگ براسراییل ، مرگ بر آمریکا و غیره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین فدایی رییس دفتر بازرسی بیت رهبری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و روحانیت معظم، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانش آموزان با حضور در راهپیمایی روز قدس، همراه با ده ها هزار نفر از مردم شهید پرور و انقلابی ری فریاد استکبارستیزی سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد استکبارستیزی در قبله تهران سر داده شد

فریاد استکبارستیزی در قبله تهران سر داده شد