مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-29سياسي

یهود دشمن شماره یک مسلمانان است/ مقاومت راه نهایی آزادی قدس


امام جمعه رویان با بیان اینکه یهود دشمن شماره یک مسلمانان است، گفت: برای مردم مظلوم فلسطین راهی جز مقاومت با پشتیبانی دیگر مسلمانان و آگاه دنیا باقی نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه رمضان سال جاری به میزبانی مسجد جامع رویان با اشاره به دشمنی یهود با مسلمانان، بیان کرد: جامعه جهانی سال ها است که در قبال جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده است.

وی با بیان اینکه یهود دشمن شماره یک مسلمان است، افزود: سال ها قبل مقرر شد در یکی از نشست های سازمان ملل موضوع حل مشکل فلسطین مطرح شود و رهبر جمعیت خودگردان فلسطین در حالی که دعوتنامه جلسه را در دست داشت گفت از روز اول اشغال فلسطین تاکنون 128 دعوتنامه برای حل مشکل فلسطین صادر شده اما تاکنون گام مثبتی برداشته نشده است عجیب اینکه به جز آمریکا اسراییل و انگلیس همه اعضای سازمان ملل در آن نشست حضور و برای محمود عباس در دقایق طولانی دست زدند اما زمانی که به رأی گیری رسید همه فلسطین را محکوم کردند.

امام جمعه رویان ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین به این نتیجه رسیدند که اقدامات تشکیلات خود گردان که تا کنون بر روی کاغذ و در قالب بیانیه و قطعنامه پشتیبانی بود مشکلی را حل نکرده و نخواهد کرد و از طرفی صهیونیست ها شهرک سازی خود را توسعه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهود دشمن شماره یک مسلمانان است/ مقاومت راه نهایی آزادی قدس

یهود دشمن شماره یک مسلمانان است/ مقاومت راه نهایی آزادی قدس