مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-29سياسي

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است


امام جمعه جوادآباد با اشاره به اینکه امروز همه جهان به اهمیت روز قدس پی برده اند گفت: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های نمازجمعه این هفته جوادآباد ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری مظهر و نمادی از مجاهد حقیقی در عرصه جهاد تبیین است، آنچه باعث شد که ایشان در عرصه جهاد تبیین به خوبی میدان داری کند، ویژگی های او یعنی اسلام شناسی و زمان شناسی و جریان شناسی و دشمن شناسی کم نظیر او بود.

وی گفت: اولین ویژگی آن شهید این بود که او یک اسلام شناس کامل به همه زوایای اسلام بود و نسبت به اسلام شناخت بسیار کامل داشت، ویژگی دیگر آن بزرگوار شناخت زمان بود، مقتضیات زمان و حتی در برخی از عرصه ها جلوتر از زمان خود می اندیشید و ویژگی دیگر آن شهید بزرگوار جریان شناسی او بود.

امام جمعه جوادآباد افزود: در هر دوره ای عناصر معاند و فاسد، جریان های فکری مثل بهایی گری، وهابی گری، صوفی گری یا اسم هایی را برای انزوای اندیشه های ناب اسلامی راه می اندازند تا جوانان را تحت تأثیر قرار دهند، او این جریان های نفاق و انحرافی را به خوبی می شناخت و با پاسخ گویی عالمانه در مقابل آنها می ایستاد و همچنین دشمن شناسی او از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است