مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-29سياسي

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است


سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در بیجار روز قدس را روز محور وحدت و بیداری اسلامی و نماد آزادیخواهی در جهان و روز عزت و تحقق وعده های الهی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، حجت الاسلام علی خورشیدی امروز در راهپیمایی رو جهانی قدس که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی نماد حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.

وی با یادآوری انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل گفت: در این روز مردم مسلمان همسبتگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان مسلمان فلسطین به نمایش می گذارند.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در بیجار، روز قدس را روز محور وحدت و بیداری اسلامی و نماد آزادیخواهی در جهان و روز عزت و تحقق وعده های الهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آزادی قدس کانون وحدت امت اسلام است افزود: طبیعت رژیم صهیونیستی تجاوز و بر پایه خشونت و قساوت بنا نهاده شده است.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: امروز اسراییل به لحاظ انسانی، اقتصادی و امنیتی خطری برای ملت ها بویژه در منطقه غرب آسیا است و تنها راه نجات امت های اسلامی و ملت فلسطین، انحلال دولت صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است

روز قدس نماد آزادیخواهی در جهان و روز بیداری اسلامی است