مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-29سياسي

اسامه حمدان: پشیمانی برای کسانی خواهد بود که حامی اشغالگران هستند


امیدواریم که پیروزی بر رژیم اشغالگر به زودی محقق شود و این روسیاهی و پشیمانی برای کسانی خواهد بود که حامی اشغالگران هستند.

- اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص علت حساسیت و ترس دشمنان از اقامه نماز جمعه مسلمین اظهار کرد: برپایی نماز جمعه نشان از وحدت امت اسلامی در جهان دارد و هرچه آن ها بخواهند تلاش کنند این اتحاد امت را از بین ببرند، به وسیله اقامه نماز جمعه نمی توانند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه همانند یک انرژی از نظر اعتقادی و سیاسی برای مسلمین است، افزود: دلیل دوم حساسیت دشمنان از اقامه نماز جمعه، نشان دهنده بودن راه و روش زندگی و برخورد با دیگران برای انسان ها است.

عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به این که همه مردم فلسطین خودشان را ملزم به اقامه نماز جمعه می دانند، عنوان کرد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از هر فرصتی استفاده می کند تا نماز جمعه هر هفته برپا شود، اما دشمنان و اسراییلی ها اجازه نمی دهند که این نماز عبادی سیاسی اقامه شود مثلاً امروز که نماز جمعه در مسجدالاقصی است، نیروهای اشغالگر نمی گذارند که مردم وارد مسجد شوند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس محدودیت خاصی برای مردم در روز جمعه ایجاد کرده است و آنها می دانند که اگر مسجد باز شود، احتمال می رود حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامه حمدان: پشیمانی برای کسانی خواهد بود که حامی اشغالگران هستند

اسامه حمدان: پشیمانی برای کسانی خواهد بود که حامی اشغالگران هستند