مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-29سياسي

حمایت از فلسطین، حمایت از یک مکتب است


سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانید و آگاه باشد که حمایت از فلسطین در واقع حمایت از یک ملت نیست، بلکه حمایت از یک مکتب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در مراسم روز قدس در بجنورد مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید یاری گر مظلوم باشیم ، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب این میراث ارزشمند امام امت، یعنی بیان جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، یک نشانه از کمک به مظلوم بوده که انقلاب اسلامی آن را بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ادبیات ما به این موضوع قانع نیست، ادامه داد: لازم به ذکر است که هر کسی اولین فاکتورهای مبارزه جبهه مقاومت در موضوع قدس را بررسی کند، خواهد دانست  که جدای از دفاع مردم مظلوم فلسطین، به کمتر از فتح قدس قانع نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال آینده اثری از رژیم صهیونیسم باقی نخواهد بود، افزود: این در حالی است که خیلی ها این مسئله را باور نکردند، اما در شرایط فعلی با حملات پیاپی جبهه مقاومت، دیگر صهیونیستی باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فلسطین، حمایت از یک مکتب است

حمایت از فلسطین، حمایت از یک مکتب است