مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-29سياسي

تشکیل ارتش بین المللی محور مقاومت/ نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به تشکیل ارتش بین المللی مقاومت در دنیا، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

- ، حجت الاسلام ولی عادلی ظهر جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در فومن با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان در کنار روزه و عبادت به شمار می رود، گفت: حضور در راهپیمایی این روز به عنوان یک عمل صالح نزد خداوند به حساب خواهد آمد.

حجت الاسلام عادلی با تاکید بر اینکه اگر ملت های مسلمان و آزادیخواه عالم جمع شوند غده سرطانی مضر را محو کنند ظلم و جنایت معضل بین المللی را جمع کرده اند، افزود: جمع کردن یک گناه بین المللی جز بزرگترین اعمال به شمار می رود.

وی با بیان اینکه معتقدیم اسراییل به سمت محو شدن پیش می رود، اضافه کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از 70 سال علی رغم نابرابری امکانات نظامی در برابر صهیونیست ها ایستادگی کردند و مردم کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به حمایت جهان اسلام از مقاومت مردم فلسطین، تصریح کرد: این حمایت نشانه قدرت گرفتن جبهه مقاومت و ضعف رژیم صهیونیستی است.

اگر روزی ارتش های چند کشور عربی نمی توانست در برابر اسراییل بماند امروز مردم مقاوم غزه تنها در برابر اسراییل ایستادگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ارتش بین المللی محور مقاومت/ نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

تشکیل ارتش بین المللی محور مقاومت/ نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است