مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-29سياسي

متکی: باید سازش برخی از سران منطقه با رژیم صهیونسیتی جرم انگاری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه در اجتماع راهپیمایان روز قدس در مصلای کرمان با قدردانی از مردمی که همیشه ولی نعمت و پیشگام و پشتیبان امام(ره) بودند، اظهار کرد: مردم کار خود را تمام کردند و نوبت مسؤولان بوده و زمان زیادی ست که این نوبت آغاز شده است.

وی گفت: امروز در نگاه بین المللی انقلاب اسلامی، مردم آمدند تصویر سیاسی امروز جهان و در جایگاهی که انقلاب ایستاده است را به تصویر بکشند و سرافرازانه تحقق پیام های روشنگر تمام شان را به حسن بنشینند.

 وزیر اسبق امور خارجه بیان کرد: روز قدس روز بین المللی شدن انقلاب اسلامی بود و امام در یک نگاه هوشمندانه روز قدس را به نام اسلام روز مولد مقاومت و روز مبارزه جدی با یک غده سرطانی و رژیم صهیونسیتی در قلب جهان اسلام اعلام کردند.

متکی افزود: بعد از گذشت چهار دهه وقتی نظاره می کنیم در صحنه امروز سیاسی جهان می بینیم تحول بنیادی ایجاد شده؛ انگلیس ها صد و پنج سال با تحول کمونیست این منطقه را یک منطقه مهم ارزیابی کردند و گفتند ما باید یک نقطه در این منطقه داشته باشیم.

تلاش آغاز شد برای تاسیس یک رژیم جدید و 31 سال طول کشید و در این سال ها زمینه تأسیس را با کشتارها، فشارها و بیرون کردن فلسطینیان ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: باید سازش برخی از سران منطقه با رژیم صهیونسیتی جرم انگاری شود

متکی: باید سازش برخی از سران منطقه با رژیم صهیونسیتی جرم انگاری شود