مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-29سياسي

اتحاد مسلمانان خانه رژیم صهیونیستی را پوشالی می کند


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در جمع راه پیمایی کنندگان روز جهانی قدس گفت: خانه رژیم صهیونیستی پوشالی و عنکبوتی است به شرطی که همه مسلمانان جهان اسلام با هم اتحاد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا ظهر امروز در جمع راه پیمایی کنندگان روز جهانی قدس در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خانه رژیم صهیونیستی پوشالی و عنکبوتی است به شرطی که همه مسلمانان جهان اسلام با هم اتحاد داشته باشند.

  عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: خداوند ترس و دلهره را در دل های رژیم غاصب صهیونیستی نهادینه کرده، اگر ما یک قدم جلو برویم آن ها صد قدم عقب تر می روند.

  نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر ایران اسلامی را به بهترین نحو ممکن بسازیم کشورهای منطقه ازجمله عراق، سوریه، یمن و فلسطین از ما تأسی خواهند کرد، افزود: در این صورت رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال بعد بلکه 15 سال بعد را هم نخواهد دید.

  سخنران راه پیمایی روز جهانی قدس در شهرستان آستارا با بیان اینکه مسلمانان جهان اسلام باید به آرمان های فلسطین بها بدهند، تصریح کرد: یکی از اهداف روز قدس بها دادن به آرمان های فلسطین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد مسلمانان خانه رژیم صهیونیستی را پوشالی می کند

اتحاد مسلمانان خانه رژیم صهیونیستی را پوشالی می کند