مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-29سياسي

تبلور حمایت از قدس شریف در خراسان شمالی


بار دیگر مردم غیور گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها برای حمایت از بیت المقدس صف کشیدند و با برگزاری مراسم با شکوه روز جهانی قدس، برادری و اتحاد شان را به مستکبران نشان دادند.

-   مردم همیشه در صحنه و ظلم ستیز باب الرضا (ع) به میدان عشق آمدند تا تبلور عینی حمایت از مردم فلسطین را بار دیگر به تصویر بکشند.

یکی از دانشجویان دفاع از قدس شریف و حقوق مردم فلسطین را محور وحدت و انسجام اسلامی و مانع تجاوز مستکبران و متجاوزان به شریعت اسلام عنوان کرد و گفت: شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که اتحاد مسلمانان در هر نقطه از دنیا در حد شعار نیست و این موضوع را هر سال با برگزاری با شکوه روز قدس نشان می دهیم و حمایت خود را از میلیون‏ها آواره فلسطینی و ستم هایی که بر آن ها شده است، اعلام می داریم.

در این میان بعضی ها تلاش می کردند سوژه عکس شوند تا به بدخواهان نشان دهند که اهمیت حضورشان در دایره امت را درک کرده و آمده اند تا فریاد زنند آزادی قدس را و انزجار خود را از قتل و غارت و کودک کشی اعلام کنند.

 مردم شریف و روزه دار بجنوردی که حضورشان تجلی اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی و  حمایت از آزادسازی قدس شریف و آرمان های آنهاست، این بار هم  نشان دادند تا آزادسازی قدس شریف در صحنه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور حمایت از قدس شریف در خراسان شمالی

تبلور حمایت از قدس شریف در خراسان شمالی