مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-29سياسي

محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک/ قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است


رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، گفت: قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است.

- سردار رمضان شریف در اجتماع مردم رشت در روز قدس، اظهار کرد: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی هستند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام کوشیدند.

وی با اشاره به فلسفه حمایت از فلسطین و راهپیمایی روز قدس، افزود: قدس خط قرمز اسلام و انقلاب بوده و حمایت از فلسطین جز تکلیف جانعه اسلامی و بشریت است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل بسیار هوشمندانه بود، گفت: صهیونیست ها در طول بیش از نیم قرن جنایت های فراوانی علیه فلسطین صورت دادند و نامگذاری روز قدس پشتوانه حمایتی خوبی برای فلسطین است.

سردار شریف با اشاره به موفقیت های ارزشمند فلسطین و محور مقاومت، بیان کرد: مردم و جوانان محور مقاومت با شجاعت، تلاش و از خودگذشتگی و با تاسی از انقلاب اسلامی، شکست های فراوانی به دشمن تحمیل کرده است.

وی با اشاره به عدم داشتن هویت و اصالت صهیونیست غاصب، افزود: اسراییل کشور نیست بلکه چندین صهیونیست افراطی و زورگو در خانه سازمانی دور هم جمع شدند و ادعای هویت داری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک/ قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است

محو رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک/ قدس خط قرمز اسلام و انقلاب است