مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-04-29ورزشي

دلیل ارسال ایمیل شخصی کامرانی فر به عضو فیفا چه بود؟


دبیرکل فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب بدون نظرخواهی از اعضای هیات رییسه به معاون دبیرکل فیفا به طور غیر رسمی ایمیل زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از بازداشت شهره موسوی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال، اخباری درباره از رسمیت افتادن جلسات هیات رییسه فدراسیون به دلیل به حد نصاب نرسیدن مطرح شد.

این در شرایطی است که با توجه به عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون، در حال حاضر تعداد افرادی که مطابق قانون می توانند در جلسات هیات رییسه شرکت کنند هشت نفر است و حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی که به عنوان سرپرست های نایب رییسی در دوران رییس معزول فدراسیون در جلسات هیات رییسه حضور داشتند هم طبق نامه AFC به فدراسیون فوتبال دیگر حق حضور در جلسات هیات رییسه را ندارند.

در این وضعیت برخی حقوقدانان و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند با توجه به اینکه بهاروند و مهرعلی از ابتدا هم رای مجمع فدراسیون را در اختیار نداشتند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم حضور این نفرات را در  هیات رییسه غیرقانونی اعلام کرده، این هیات رییسه از ابتدا فقط 9 عضو داشته است.

  با این تفاسیر مشخص نیست چرا حسن کامرانی فر بدون مشورت با سایر اعضای هیات رییسه و تیم حقوقی فدراسیون فوتبال، برای برگزاری جلسه هیات رییسه با حضور هفت عضو، ایمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ارسال ایمیل شخصی کامرانی فر به عضو فیفا چه بود؟

دلیل ارسال ایمیل شخصی کامرانی فر به عضو فیفا چه بود؟