مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-29ورزشي

پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد


نشست شورای اداری شهرستان سیریک در بندر کوهستک با حضور استاندار هرمزگان و با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد.

- ، مهدی دوستی پس از نشست شورای اداری شهرستان سیریک که در بندر کوهستک با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد، با اشاره به جزییات این نشست، اظهار کرد: در نشست امروز تصمیمات مهمی در حوزه آب، راه سازی، شیلات و تجهیز زیرساخت های پزشکی و سلامت اتخاذ شد.

وی افزود : تکمیل زیر ساخت های آموزشی، تاسیس هنرستان شیلات، احداث خط انتقال آب تلنگ به سیریک و تکمیل آب شیرین کن از جمله مصوبات این نشست بود که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

دوستی، با اشاره به مصوبات حوزه ورزش شهرستان سیریک، گفت : تکمیل زیر ساخت های ورزشی و احداث و تکمیل پروژه چمن مصنوعی در برخی از مناطق شهرستان از دیگر مصوبات سفر امروز بود.

وی بیان کرد: با جابه جایی خط لوله گاز در اراضی شهرک صنعتی سیریک، به زودی مشکل واگذاری زمین در این محدوده رفع خواهد شد و زیرساخت های شهرک صنعتی نیز برای سرمایه گذاری تکمیل می شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: چندین مزرعه بزرگ پرورش میگو درگیر مسائل زیست محیطی و مشکل احداث کانال بودند که در راستای تسریع در فرآیند احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد

پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد