مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-04-29سياسي

آزادی قدس شریف در گرو اتحاد جوامع مسلمان علیه استکبار جهانی است


ملت های مسلمان همواره نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بوده اند، در نتیجه اقدامات آنان باعث اتحاد مسلمان علیه استکبار جهانی می شود و درنهایت به آزادی قدس می انجامد.

- ، حجت الاسلام حمید شهریاری در بزرگترین مراسم آنلاین روز قدس که پنج شنبه شب از شبکه های مجازی پخش شد، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بیش از 40 سال پیش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، تاکید کرد که روز قدس اولویت تمامی مسلمانان جهان تا زمان آزاد شدن قدس شریف و مسجد الاقصی از یوغ اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی است.

شهریاری با اعلام اینکه 80 کشور این روز را گرامی می دارند، اظهار داشت: گرامی داشت روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام اتحاد و همبستگی بین ملل مسلمان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و سرزمین های فلسطینی است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز امت اسلام بیش از پیش از توطئه های دشمنان اسلام علیه کشورهای اسلامی و ملل مسلمان آگاه شده است، تاکید کرد: دولت های استکباری و در رأس آن آمریکا در پس نقشه ها و توطئه های خود و با اتخاذ معیارهای دوگانه تنها به منافع خود توجه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی قدس شریف در گرو اتحاد جوامع مسلمان علیه استکبار جهانی است

آزادی قدس شریف در گرو اتحاد جوامع مسلمان علیه استکبار جهانی است